Talvitervehdys ESATKYstä,

Tietotekniikan Liitto vaihtaa nimeään vuodenvaihteessa ja uudeksi nimeksi tulee TIVIA. Tämä näkyy varmaan mm. graafisen ulkoasun yms. muodossa ja nettiosoitteen vaihtumisena www.tivia.fi muotoon. Esatky jatkaa entiseen malliin, ja tervetuloa sääntömääräiseen syyskokoukseen ja joululounaalle 15.12.2013.

Uutuuksia vuoden vaihteen jälkeen

Kiinnostavimpana uudistuksena kaikille jäsenillemme avataan Talentumin ICT-kanava, joka kokoaa yhteen ICT-uutisia Talentumin julkaisuista. ICT-kanavaa luetaan Talentumin Summa-palvelussa. Talentum lähettää kaikille jäsenillemme kirjautumisohjeet vielä joulukuun puolella.

Miten edut muuttuvat?

kaikkiin jäsenyyksiin aikaisemmin kuulunut Tietokone-lehti korvautuu tällä uudella sähköisellä ICT-kanavalla. Näihin ns. kakkoslehtiin muutoksia voi helposti tehdä omilla tunnuksillaan.

Lisätietoja uudistuksesta löytyy web-sivuiltamme http://www.tivia.fi/uudistus.

Myös jäsenmaksutaulukot on päivitetty sivuilla vuoden 2014 mukaisiksi.

Tästä jatketaan ja hyvää talvea!

terveisin Jari , ESATKYn pj

PS: Mobiilinäkymät ESATKYn sivuista 25.6.2013 olivat alla. Käy katsomassa nykyistä näkymään, olemme taas uudistuneet ajan hengessä, eikö vaan?

Apple iPhone Nokia Lumia 920
iPhone_mobiilinakyma_ESATKYn_sivuista